PRO.4 Upravljanje nepremičnin

PRO.4 Upravljanje nepremičnin je programska rešitev namenjena vsem, ki skrbijo za upravljanje večstanovanjskih, poslovnih in drugih objektov.

Zajema celostno vodenje procesov upravljanja. Od vodenja podatkov evidence nepremičnin in (poljubnega števila) rezervnih skladov, vodenje upravljanja in organizacije dela, vnos in porazdelitev prejetih računov, obračune obratovalnih stroškov ter razne analize, ki so pomembne pri procesu upravljanja.

 

PRO.4 INFRASTRUKTURA

Web rešitev

Enostaven prenos funkcionalnosti na Mobile App

Lokalna namestitev ali uporaba skupnega programa

Neodvisna uporaba od OS platforme

Zalety

  • Przejrzyste rozwiązanie programowe skierowane do zarządców nieruchomości.
  • Dostępna i przyjazna dla użytkownika infrastruktura chmurowa.
  • Ponudba celovite rešitve za upravnike-ponudnik z več kot 30 letnimi izkušnjami na področju računovodskih sistemov (ERP sistemov).
  • Elastyczne, sterowane przez użytkownika ustawienia dostosowane do wymagań każdego użytkownika.
  • Spremembe nastavitev pri posameznem uporabniku istega naročnika, ne vplivajo na spremembe nastavitev drugega uporabnika
  • Świetne wrażenia użytkownika: Sistematično vnašanje podatkov povezava med sklopi upravljanja in moduli. Po uporabniku prilagodljiv pregled podatkov.
  • Praktična navodila za uporabo so na voljo v sistemu – Enostaven prehod na sistem PRO.4 Upravljavec. Kratek čas uvajanja novega sodelavca.
  • Prilagodljive uporabniške nastavitve po meri posameznega uporabnika. Spremembe pri posameznem uporabniku ne vplivajo na prikaz in delovanje programa pri drugih uporabnikih.
  • Modularna rešitev, ki zagotavlja celovitost: Postopna in prilagodljiva uporaba posameznih modulov.
  • Świetne wrażenia użytkownika:
  • Sistematično vnašanje podatkov povezava med sklopi upravljanja in povezanimi moduli.
  • Program ni zasičen z nepotrebnimi funkcionalnostmi. Smernice in temelji razvoja s poudarkom na končnega uporabnika in njegovi izkušnji.
  • Kratek čas uvajanja: Navodila za uporabo so na voljo direktno v programu.

Integralne rozwiązanie do zarządzania budynkami

V sklopu sodelovanja smo izkušnje, ki jih je pridobilo partnersko podjetje Pro-bit d.o.o. v več kot 30-letih delovanja, prenesli v celoviti sistem. Sistem, ki pokriva vsa področja, ki so ključna za upravnike. Uporabnikom PRO.4 Upravljavec so na voljo za uporabo tudi ostali moduli, ki so del Pro-bitove ponudbe.  Spodaj so navedeni in na kratko opisani moduli, ki vključujejo celovito rešitev za upravljanje. Seveda ob zavedanju in vključitvijo trendov digitalizacije.

PRO.4 ŠIFRANTI in PRO.4 Nadzorna plošča

Šifranti in nadzorna plošča sta podporna modula, saj je zasnova PRO.4 sestavljena iz šifrantov, ki se prepletajo skozi vse module, ki so v uporabi. Nadzorna plošča pa je namenjena prikazu in pregledu podatkov in opravil, ki so do določene mere prilagojene uporabniku (primer: prikaz nezaključenih dokumentov).

PRO.4 DELOVNI TOK

Glede na procese posameznega podjetja se v sklopu delovnega toka nastavijo posamezni koraki po meri naročnika. Nastavljeni koraki se potem vodijo in izvajajo v PRO.4

PRO.4 DOKUMENTNI SISTEM

Dokumentni sistem omogoča podporo dokumentaciji na dveh nivojih skozi posamezne sklope v PRO.4 ali v sklopu funkcije uporabe vseh funkcionalnosti, ki so del PRO.4 Dokumentnega sistema.

PRO.4 FINANCE in PRO.4 DDV

Omogočajo podporo finančno-računovodskemu delu upravnikov. Modul je neposredno povezan z obračunom stroškov in obveznosti.

PRO.4 POŠTNA KNJIGA

Poštna knjiga v povezavi z modulom PRO.4 Delovni tok ustvarja e-potrjevanje prejete pošte. Vključuje vnos in pregled prejetih računov in ostale dokumentacije, ki ustrezno potuje po verigi delovnega procesa. S svojimi razširjenimi funkcionalnostmi in povezavo z ostalimi moduli pomaga uporabniku pristopiti k digitalizaciji.

PRO.4 MATERIALNO POSLOVANJE in PRO.4 PLAČILNI PROMET

Materialno poslovanje je modul katerega je funkcija določanja osnovnih artiklov in stopenj davkov. Prav tako pa skupaj z modulom plačilni promet omogoča delovanje trajnikov in eRačunov.

Pakiety

Basic

Standard

Advanced

Dokumenty dotyczące instytucji

(budynki, przedstawiciele, jednostki, wykonawcy, fundusze rezerwowe).

✔️ ✔️ ✔️

Zarządzanie

(projekty, zadania, podzadania, moje zadania).

✔️ ✔️ ✔️

Listy kodów

(ogólne, standardy utrzymania, typy projektów, rodzaje funduszy rezerwowych).

✔️ ✔️ ✔️

Wydruki

(wydruki regulowane ręcznie).

✔️ ✔️ ✔️

Obliczenie

(okres rozliczeniowy, pozycje na jednostkach, otrzymane faktury, otrzymane faktury z ratami, raty, przegląd odsetek).

✔️ ✔️ ✔️
Heating ✔️ ✔️ ✔️
PRO.4 Materialno poslovanje* ✔️ ✔️ ✔️
Portal ✔️ ✔️
Inne niestandardowe funkcjonalności dla klienta ✔️

UWAGI:

  • Pakiet Advanced skierowany jest do zarządzania budynkami, dla chcących korzystać z zaawansowanych funkcjonalności (szytych na miarę dla klientów), które nie wchodzą w skład pakietu Podstawowego ani Standardowego.
  • *Obračun v modulu PRO.4 – Upravljanje nepremičnin je neposredno povezan z modulom PRO.4 Materialno poslovanje.
  • Niezależnie od wybranego pakietu klient ma możliwość dokonania dodatkowego zakupu oraz skorzystania z dodatkowych modułów znajdujących się w ofercie.
  • Moduł można wydzierżawić lub kupić